. ΜΟΛΙΣΤΑ: Ένα ποίημα του Ρένου Αποστολίδη

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Ένα ποίημα του Ρένου Αποστολίδη

[...] Μόλιστα,
αν ήσουν η πατρίδα μου,
η δικιά μου η πόλη,
θα διάβαζες στα μάτια μου,
κι η βρύση δε θα σιγομουρμούριζε
τόσο λυπητερά.
Μόλιστα , Μόλιστα,
γωνιά κατοικημένη με το σλαβικό όνομα
ακραία της ερημιάς μου.
Κι όμως
ο ξένος σε αγαπούσε
εκείνο το πρωϊνό.

Ρένος Αποστολίδης , Ποιητικά γράμματα 1949

 Το παραπάνω ποίημα , που αγνοούσα την ύπαρξή του , βρήκα σχετικά πρόσφατα στο βιβλίο του Χαρίλαου Γκούτου για την Μόλιστα. Το αναδημοσιεύω εδώ...Σύντομα θα επανέλθω με νεότερη δημοσίευση , αφού πέρασε πάνω από ένας μήνας από την τελευταία. Άλλωστε αυτό το "Γωνιά κατοικημένη ...ακραία της ερημιάς μου" κάτι μου λέει, αν και δεν είμαι ξένος στην Μόλιστα.
blog comments powered by Disqus

google analytics